DM Fabriek business filosofie:

“Wie kan delen kan ook vermenigvuldigen”

   Meindert Verschuur - Didoc

 

“Begin with the end in mind”

   Stephen R Covey 2nd Habit

 

 

Wie is DM Fabriek  

In 2008 is DM Fabriek opgericht door René Nowee.

Hij heeft meer dan 20 jaar retail ervaring in bijna iedere discipline binnen een retailbedrijf. Of het nu gaat om inkoop, category management, verkoop, marketing of marketing communicatie; hij heeft er ervaring mee.

Hij heeft gewerkt bij verschillende retailers; achtereenvolgens: Agri Retail, Ranzijn Tuin & Dier, Gall & Gall en Albert Heijn. In 2008 is hij DM Fabriek gestart.

 

 

De laatste 12 jaar is René Nowee op Sr. level werkzaak geweest bij Ahold en verantwoordelijk geweest voor de AH Bonuskaart, loyaliteit, Direct Marketing en Air Miles. Hij heeft namens Ahold meerdere jaren zitting gehad in de Marketing Board bij de Air Miles organisatie. Ook is hij vakjury-voorzitter Retail geweest bij de Esprix.

 

 

 

Partners

DM Fabriek is een zogenaamde ‘moderne’ organisatievorm. Er wordt gewerkt met absolute professionals op hun gebied.

 

Door die samenwerking maakt het DM Fabriek flexibel en lean & mean.

 

DM Fabriek heeft complementaire partners op het gebied van:

· Creatie-concept-art&copy

· Project Management

· Data Management

· Customer Data

· Business Information

· Business & Customer

- Analytics

· Workshops

 

Internationaal

DM Fabriek heeft internationale ervaring met de inzet van haar loyaliteitsconcepten. DM Fabriek is de bedenker en eigenaar van het Shirtsz promotie concept. Een concept dat Makro Nederland en Makro Tsjechië voor de EK 2012 met succes voor hun organisatie en hun klanten hebben ingezet.

 

Klankbord

Verschillende professionals ondersteunen DM Fabriek bij de bedrijfsvoering.

DM Fabriek toetst een zelf ontwikkelt concept altijd bij de professionals binnen haar netwerk en bij de consument.

 

DM Fabriek ook voor tijdelijke opdrachten en advies.

Laat een loyaliteits scan uitvoeren door DM Fabriek.

 

 

DM Fabriek: een korte introductie

 

Rene Nowee@DM Fabriek: ‘toen ik de klantpiramide introduceerde bij Albert Heijn realiseerde men zich van C-level tot Supermarkt-manager hoe relatief weinig klanten zo’n substantieel deel van de omzet doet. Een topklanten programma met o.a. een Gouden AH Bonuskaart was een groot succes. De prijzenoorlog betekende helaas een andere focus’.

Photo: Rene Nowee @  Australië - Frasier Island - Lake McKenzie

Share |
DM Fabriek B.V. on LinkedIn

© 2008 DM Fabriek  ·  Website voorwaarden  ·  Privacy policy ·  contact  ·  Algemene Voorwaarden  ·  Carriere  ·   Adverteren   ·   All rights reserved

DM Fabriek B.V.  ·  Noordeinde 52  ·  1121 AE  ·  Landsmeer  ·  Holland

Tel: +31 (0) 646 277 704   ·   info@dm-fabriek.nl

KvK nr. 34320864, Amsterdam    ·  www.loyalty-fabriek.nl

               Home.
Introductie.
Direct Marketing.
Loyaliteit.
Loyalty Cards.
Sales Promo.
Netwerk.